Aktualności
Tekst łatwy
Poznajcie naszych konsultantów ETR.
Konsultanci pracują w Centrum Komunikacji dla Osób z Niepełnosprawnościami.
Opowiadają o tym, czym jest ETR.
Mówią też, co najbardziej lubią w swojej pracy.
ETR to skrót od angielskich słów Easy to Read.
Po polsku oznacza to tekst łatwy do czytania i zrozumienia.
Zapraszamy do oglądania!
Tłumaczenie PJM
Zobacz również
- Wszystkie
- PJM
- ETR
24 sierpnia, 2026Centrum Komunikacji oferuje kilka usług dla osób głuchych i słabosłyszących. Poznaj jedną z nich – transkrypcję mowy do 30 minut online.
Usługa transkrypcji to nic innego jak tłumaczenie online z języka fonicznego na tekst. W rozmowie biorą udział 3 strony: Ty, specjalista ds. transkrypcji mowy…
13 sierpnia, 2026Co słychać w Regionalnym Centrum Komunikacji w Białymstoku?
Zapraszamy do odsłuchania audycji radiowej w Polskim Radiu Białystok na temat usług Centrum Komunikacji dla Osób z Niepełnosprawnościami oraz Regionalnego…
27 lipca, 2026Potwierdź tożsamość przez aplikację mObywatel
Informujemy, że w aplikacji Centrum Komunikacji działa nowa funkcja – potwierdzanie tożsamości przez aplikację mObywatel. Od dziś możesz bez wychodzenia…






